Näytetään tekstit, joissa on tunniste mur. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mur. Näytä kaikki tekstit

torstai 29. maaliskuuta 2012

tu cuerpoooooooo

Armaat lukijani

Haluaisin kiinniittää huomioni seuraaviin kuviin,

ja kertoa teille että palaillessani Suomeen taidan kampaajan lisäksi suunnata

GoGolle ja aika äkäseen.

terveisin, 
nimimerkki: miten niin juoksin puolimaratonin viime vuonna näihin aikoihin????

lauantai 25. kesäkuuta 2011

hetken oli hyvä

Alle 2 kk lähtöön. Hui kamala. Ja tällä hetkellä on lähinnä vaan ongelmia ratkaistavaks... >D

Ensinnäkin, lähetin mun tulevalle host-siskolle s-postia joku kuukausi sitten, mutta se ei oo vieläkään vastannut... Osoite on vissiin oikea, että en tiedä mistä kiikastaa. :( Ärsyttävää, tulee sellanen fiilis, ettei sitä kiinnosta vastata. Kuitenkin olisi muutama kysymys tässä ennen lähtöä. Muutama. :D (Kuten vaikkapa.... mihin kouluun mä meen, onko siellä oikeesti niin lämmin että pitää jättää höntsyt kotiin, onko Machala nyt 300 vai 500 km Quitosta?)

Ja siis malarialääke piti vaihtaa. Kalliimpaan ja vaikeempaan. How typical for me.


Nojaa. On kesä kuiteski. Hyvää juhannusta vaan kaikki. 8)