Näytetään tekstit, joissa on tunniste suomi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste suomi. Näytä kaikki tekstit

torstai 29. maaliskuuta 2012

tu cuerpoooooooo

Armaat lukijani

Haluaisin kiinniittää huomioni seuraaviin kuviin,

ja kertoa teille että palaillessani Suomeen taidan kampaajan lisäksi suunnata

GoGolle ja aika äkäseen.

terveisin, 
nimimerkki: miten niin juoksin puolimaratonin viime vuonna näihin aikoihin????

lauantai 11. helmikuuta 2012

como te voy a olvidar?

Oonpa tosi aktiivinen nyt. Hehehe. Kesäloma ja sillee... Sen kunniaks, että pääsen aina hehkuttaan Ecuador-juttuja niin tähän väliin muutama juttu jota ikävöin Suomesta sillee kunnolla. Että tekin tunnette ittenne tärkeeks. :) Sanomattakin on varmaa selvää, että aika tiivistysten tiivistys tämäkin postaus, mutta tuleepahan nyt jotain laitettua.

1. suomeks kiroilu. OKEI VITSI VITSI

Tosissaan:

1. Äippä ja iskä ja Silttu

2. Kamut. <3

3. RUISLEIPÄ. (terveellinen ruoka yleensäki)

4. "Isn't it nice when things just work?" eli hyvinvointivaltion helppous. ei tarvi pelätä kadulla, suihku toimii, lamput palaa, ihmiset on koulutettuja ja fiksuja. ei tarvi kattella lapsien lyöntiä tai ruumiinkuvia sanomalehdistä.

5. vuodenajat.

Tasapuolisuudeksi viisi juttua, jotka aion ottaa mukaani täältä lentokoneeseen:

1. lämpö. ihmisten, siis. halaukset ja suukot kun tervehditään, small talk, puhuminen vaikkei oo mitää sanottavaa.

2. LUONTO. banaanipuut ja viidakko. vuoret. meri. kaikki.

3. halpaaaaaaaaaaaaaa

4. musiikki ja tanssiminen <3 onko mitää parempaa ku bailaus aamuun asti laulaen mukana koko ajan?

5. IHMISET. en oikeesti kestä ajatusta, että joudun sanoon hyvästit näille kaikille täällä. EN VAAN KESTÄ. :(((((((((((((

Tässä siis jotain lauantai-illan huumaa (hoh). Terkkuja vaan kaikille.

mo